Pristatymo informacija

Pristatymo informacija


  1. NEW MEDIA PUBLISHING, UAB (toliau Pardavėjas) įsipareigoja pirkėjui pateikti jo užsakytas prekes, nurodytas elektroninės parduotuvės užsakymo formoje, tik pirkėjui pilnai apmokėjus arba sutarus mokėti grynais prekių pristatymo metu.
  2. Pristatymo paslaugos teikiamos už papildomą mokestį pagal galiojančius tarifus.
  3. Prieš perduodant užsakymą (siuntą) kurjeriui, paštui, logistikos kompanijai, prekės supakuojamos remiantis įprastine praktika. Užsakymus į kitas Lietuvos vietas Pardavėjas siunčia siuntų tarnybos pagalba.
  4. Siuntos sugadinimo, praradimo, žuvimo rizika tenka Pardavėjui iki jos perdavimo siuntų tarnybai (jos darbuotojams, kurjeriams) momento.
  5. Prekės pristatomos per 3 darbo dienas (savaitgaliai ir šventinės dienos neskaičiuojamos) nuo prekių užsakymo dienos, išskyrus atvejus, kai Pardavėjo sandėlyje nėra reikiamų prekių. Tokiu atveju jei Pardavėjo sandėlye užsakytos prekės nėra ir jos neįmanoma užsakyti per trumpą laiką, Pardavėjas įsipareigoja per 3 darbo dienas grąžinti pervestą už prekę(es) pinigų sumą ir kompensuoti pinigų pervedimo išlaidas.
  6. Visais atvejais, neturint galimybės pristatyti prekių nustatytais terminais, Pardavėjas įsipareigoja nedelsiant susisiekti su Klientu ir suderinti prekių pristatymo terminą.
  7. Klientas įsipareigoja prekes priimti pats Kurjerio nurodytu laiku. Tuo atveju, kai jis prekių pats priimti negali, o prekės pristatytos nurodytu adresu bei pagal kitus Kliento pateiktus duomenis, Klientas neturi teisės reikšti Pardavėjui pretenzijų dėl Prekių pristatymo netinkamam subjektui.
  8. Tuo atveju, jeigu dėl Kliento kaltės arba nuo jo priklausančių aplinkybių Pardavėjas neturės galimybės pristatyti prekės(prekių), Pardavėjas papildomai derina Klientui tinkamą naują pristatymo laiką. Pakartotinis pristatymas atliekamas ne daugiau kaip 1 kartą.
  9. Visais atvejais, Pardavėjas nėra atsakingas už prekių pristatymo terminų viršijimą, jeigu prekės nėra pristatomos arba pristatomos ne laiku dėl Kliento kaltės arba nuo Kliento priklausančių aplinkybių.
  10. Klientas įsipareigoja nedelsiant informuoti Pardavėją elektroniniu paštu, jeigu siunta pateikiama pažeistoje, sulamdytoje arba kitu būdu suniokotoje pakuotėje, taip pat tais atvejais, kai siuntoje pateikiamos neužsakytos prekės arba netinkamas tokių prekių kiekis, nepilnas prekių komplektas, netinkamo dydžio, matmenų prekės ir pan.
  11. Pristačius prekes Klientui suglamžytoje, šlapioje ar kitokiu būdu išoriškai pažeistoje pakuotėje, Klientas privalo pateikiamame siuntos pristatymo patvirtinime nurodyti (parašyti pastabas) arba dalyvaujant kurjeriui surašyti atskirą aktą dėl tokių trūkumų.
  12. Visais atvejais Pardavėjas nėra atsakingas dėl prekių pažeidimų, jeigu tokie pažeidimai buvo sąlygoti veiksnių, kurių Klientas nepažymėjo siuntos pristatymo patvirtinime.
  13. Klientas, pastebėjęs, jog siuntoje prekės yra netinkamos kokybės, pažeistos, įsipareigoja nedelsiant informuoti apie tai Pardavėją.
  14. Pirkėjui per 1 darbo dieną nepareiškus pastabų dėl akivaizdžių Prekės trūkumų (jeigu tokių yra), laikoma, kad buvo pristatyta tinkamos kokybės prekė.